Statistieken


Welkom op B.V.D. Blog. Ik ben de razende reporter Bryan en dit is mijn blog waar ik vaak wat op zet zo als Nummer van de week, Geloof, Andijker Nieuws en nog veel meer.
Blog Gids
Mogelijk gemaakt door Blogger.

zondag 31 augustus 2014
sinds de zomer van 2014 in omloop is en die als doel heeft ofwel een emmer ijswater over het hoofd te gieten, ofwel een donatie te doen aan de ALS Association, een Amerikaanse non-profitorganisatie die zich inzet voor patiƫnten met amyotrofe laterale sclerose (ALS).
Bron: Wikipedia
ja en daar heb je weer een hype is het geen bier atten is het wel iets nu iets met water over je heen gooien allen als ik nu op facebook kijkt kom ik van alles tegen er over iemand bedankt iemand en gooit een emmer water over zich heen en doneert iemand anders om het te doen vaak word ALS Association geen eens bedoelt waarom je het wel zou moeten doen om een donatie ik ben zelf ook genomineerd maar ga ik er aan mee doen nee dat niet ik wil niet zo zijn dat je eerst moet presteren voor dat je kan donderen misschien lees je dit nu en heb je er aan mee gedaan en heb je nog niet gedoneerd geen probleem pak gewoon je mobiel en gooi er een sms uit en klaar ben je al weer nu zou je vragen heb je dat zelf wel gedaan dan zeg ik nee want dat ga ik nu doen dus hier bij mij bijdragen aan de Ice Bucket Challenge.

SMS ALS naar 4333 en doneer eenmalig €3,-

0 reacties:

Een reactie posten