Statistieken


Welkom op B.V.D. Blog. Ik ben de razende reporter Bryan en dit is mijn blog waar ik vaak wat op zet zo als Nummer van de week, Geloof, Andijker Nieuws en nog veel meer.
Blog Gids
Mogelijk gemaakt door Blogger.

dinsdag 22 januari 2013
PolitieBerichtHOORN | 'Houd Hoop' is de naam van de rap van de 18-jarige Faraaz Ramdjanbeg uit Hoorn. Hij schreef het nummer na de dood van twee van zijn vrienden.
_________________________________________________________________________________
'Houd Hoop' de naam doet me wel wat je moet hoop houden. hij rept over hoop dat je dat uit je naasten moet gaan hallen maar is dat wel zo? ik
vind van niet echt Hoop moet je uit God halen het klink gek Hoop uit iemand hallen die je niet ziet het klink ook gek in de bijbel staat 'Op uw hulp hoop ik, HEER!' (Genesis 49,18) Ik Hoop dat ik naar de hemel ga en ik weet ook zeker dat ik daar ooit heen ga Heb jij de Hoop of weet je het zeker...

De clip 'Houd hoop'



0 reacties:

Een reactie posten